reklama

Chceli by ste ŠPZ BL-777XX???

Ministerstvo vnútra oficiálne oznámilo, že je koniec prednostnému priraďovaniu takýchto značiek. Vyhodili sa stotisíce EUR za nový SW, ktorý má automaticky prideľovať ŠPZ. Ste spokojní s takýmto riešením?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

K tomuto problému som sa vyjadril v článku "Otvorený list ministrovi vnútra.." a musím sa prinať, že reakcie ma dosť príjemne prekvapili. Podľ môjho názoru ministerstvo úplne špatne identifikovalo problém a tým pádom uplatnilo aj nesprávne riešenie. Prečo sa tiedo značky nemohli dostať do kategórie špeciálych značiek, ktoré je možné legálne získať za nejakých 330 EUR? To sme také bohatí, že môžeme zahodiť príležitosť legálne príjmu do rozpočtu? A to boli ľudia, čo boli ochotní za takúto značku zaplatiť (a dokonca aj platili, len to nešlo do štátneho rozpočtu).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhou stranou mince je, že takáto značka práve odlíšila normálnych vodičov na normálnych autách od tých "iných", ktorí nedodržiavajú obmedzenú rýchlosť, predbiehajú kdekoľvek, parkujú kdekoľvek, sú farboslepí, lebo nerozoznajú červen od oranžovej...

Teraz sa budem báť ísť si pre ŠPZ (ak si raz kúpim nové auto), aby som nebodaj nedostal takúto značku. Ja ju naozaj nechcem. A čo vy? Chceli by ste takúto značku?

Gablas Branislav

Gablas Branislav

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý problém má riešenie a ja sa ho snažím nájsť. Nie vždy nájdem najlepšie riešenie. Pre mňa je každý problém výzvou. Moje výzvy a moje riešenia nájdete v mojich blogoch. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu